Simklubben Neptun genomgår för närvarande stora förändringar. Det gäller inte minst våra administrativa rutiner. Styrelsens mål med förändringarna är att uppnå ökad servicenivå med förenklad administration för medlemmarna. I samband med förändringar uppstår det ofta mindre lyckade effekter som oftast beror på kommunikationsbrist. Och vi är inte undantagna.
Det har till exempel varit väldigt dålig kommunikation och hantering gällande fakturering av terminsavgifter samt hur de kan betalas. I vissa fall har fakturorna inte sänts till betalarnas e-postadresser. Som kassör och ytterst ansvarig för denna del av verksamheten kan jag bara djupt beklaga att det inte har fungerat bättre. Samtidigt vill jag passa på att informera om att vi arbetar hårt för att det ska bli bättre och att vi gör framsteg.
Har ni synpunkter eller frågor så sänd en e-post till kassor@skneptun.se
//Mikael Arkevret, kassör SK Neptun
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar